
99 liraya aldım bugün geldi. Hemen denedim cokkk güzel oldu ve çok rahattı kumaşı falan da pamuk çok rahat. Bu fiyata kaçmaz. Hala almamış varsa baksın derim. Şimdi usuturuz falan diyenler için benim evde sabahlıgim vardı oda pudra olduğu için bununla olur diye aldım. Ama hiç olmadi ince hırka giyerim dedim. Çatı muayenesinde falan çok rahat olur diye düşünüyorum. Emzirmek için açılıyor oda avantaj. 🤝