Sultan42 ayyyyyy çok mutlu oldum senin adına.sağlıkla büyüsünler inşaaallah. Bende normal doğum istiyorum ama devlette bunu göze alır mı doktor bilmiyorum 28. haftadayım iki kese ve tek plasenta bizim bebekler aralarında da 50 gr fark var sadece çok istiyorum ya inşallah normal olur