Minalina normal doğum yaptım sancım yoktu dedigim gibi perşembe günü 4cm açılma olmuş demişti biraz agrım vardı sonra 2 3 gün içinde olur dedi ve olmadı 37+1günlük olduk bugün 2ekimde gel demişti sancın olmazsa diye ve nstde sancı çıktı ama bende tık Yok neyse açılmama baktı 7cm olmuş suni sancı ile Doğuma alındım ve 12den ikindine kadar sancı çektim ikindi ezanından sonra Doğum yaptım ilk önce sol daki bebek daha sonra sagdaki geldi dikişsiz normal Doğum yaptım kesi atılmadı ve bebeklerim 2.550biri 2.700biri doğdular şuan ikiside yanımda emzirdim kokladım kucakladım çok mutluyum saglıkla geldiler şükürler olsun rabbime