GulizarY yok canım magvital benim ki suda eiritip içiyorum o sancı çok çok normal ben 22 haftadan beri çekiyorum her gittiğimde hocam doğum başladı galiba diyorum 😅 doktorum da yok o sancılar gayet normal diyor çok şiddetli oluyor benimki onun sebebi de benek Rahime baskı yapıyor ve rahim genişliyor ondan normal yani :)