NurNaz belki bağlar dıosun bağlıcanı soyledımı kı? Eğer soyledıyse ultrasonu ıyı değildir.soylemedıyse hıc bağlamaz ultrasonu ıyıdır.yanı bebeğin kalbını senın sancını kendı ultrasonundan gorebılıyordur eğer ıyıse.doğuma son 2-3 hafta kala bağlarsa nst ye sor muhakkak buzamana kadar neden bağlamadınz dıye.ozel de ıhmalkarlık yapabılıyor bazen.ben hastane değştrdm buyuzden mesela.ve her ozelın ultrasonu cok ıyı olmuyor.bence sor sancımı bebeğin kalbını burdan gorebılıyormusnz? Dıye.normalde nst 32-33 de başlar.Benım 29 da başladı erken doğum rıskım de var.sancım yok desemde hep bağladılar bebeğin hareketlerı kalp atışı yerınde mi dıye.