NurNaz normal doğumun baslayip oyle gitmeniz daha iyi bende oyle olmustu 6sm aciklik vardı hastaliklarimdan dolayi mecbur sezeryandi zaten.o çocuk daha çok bakteri alıyor anne karninda doğum başlamış olduğu için.ben ikincinin de oyle olmasini istiyorum tam doguracakken sezeryanla alinmasi daha iyi onceden alınmasından. çocuk gelmek istemiyorken zorla cikarmak gibi oluyor digeri