Memetefe olur mu canım öyle şey her hafta nst ye girmen gerekiyor çünkü bazen biz hissetmesekte kasılmalar sancılar çıkıyor ve bu haftaya kadar çatı muayenesi de olman gerekiyordu 38 den sonra yapılır o da başka bir doktora mi.gitsen acaba 40. Haftaya girmişsin 10 gün daha beklemek artık riske giriyor bebek mekonyum zehirlenmesi yasabilir yani kendi kakasini yiyebilir içerde 40. Haftadan sonra %30 42. Haftaya doğru %50risk olduğunu söyledi doktorum bana