MSultann ben de doktorumu değiştirdim 23.haftada covid olduktan sonra bebeklerin hareketini hissetmedim üç gün boyunca randevu baktım bulamadım aradım randevu alma hattını doktora sordular takipli hastasıyım riskli gebelik yaşıyorum bebek hareketlerini hissetmiyorum aradan alma ihtimali var mı diye sordum şuan çok yoğunum yarın gelsin randevu alıp demiş ben de başka doktoru aradım daha önce hiç gitmemiştim anlattım durumu hemen gel dediler telefonda sakinleştirdiler falan iki seferdir yeni doktoruma gidiyorum nasip olursa 30.haftada tekrar gideceğim. Önceki doktorumun ne asistanı numarasını verdi ne kendi verdi üçüz gebeliğim olduğu halde risklerimi bildiği halde bu şekilde davrandı Instagramdan yaz ben cevap veririm dedi mesajı görecekte cevap verecekte ohooo… İçiniz rahat etmiyorsa baştan beri olan bütün evraklarınızı toplayıp yeni bir doktora gidin derim sonuçta hamilelik hassas bir dönem ve memnun kalmadığınız doktorda devam etmeniz sizi huzursuz eder. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻