30a doğru değiştiren ve sonrakini seven çok var, asıl gelişim bundan sonra sayılır güzel bir takip iyi olur içinize sinen doktorla devam edin ve hemen gidin yeni doktora madem, öyle bir sonraki kontrolü bir ay sonrasını beklememelisiniz, ben ilk doktorumu sevmedim yine de bir şans vermiştim ikincide hemen bıraktım şimdiki doktorum bebeği severek konuşuyor ilgisi iyi, iyi ki degismisim diyorum doktorun pozitif enerjisi o kadar önemli ki daha çatı muayenesi var doğum var o zamanki psikoloji de çok çok önemli, değiştirin gitsin sevmediyseniz kimse vazgeçilmez degil