Ozlemdrn Avcib çok kötüyüm kaşınmaktan öldüm kabardı tüm vucudum ilac krem fayda etmiyor dayanamıyorum doğumdan sonra geciyomus doktora bebegin sorunu yoksa hemen sezeryanla alın dicem dayanamıyorum sonra da bebeğime kıyamıyorum 🙄🙄
haydinyildiz Avcib tam 36+3 um ☺️☺️ Gayet iyiyim sadece arada vajinamda hassasiyet oluyo bi de yan yatmaktan sıkıldım galiba🙁
Feridece28 Ozlemdrn bu kadar kaşıntı iyi değil doktorunuz ne diyor bu duruma? Unuttum şimdi ama bir gebelik hastalığı bu erken doğuma kadar yol açabiliyor
Anne88 Ozlemdrn bende de yeni çıktı vücut derim dökülüyor resmen el ve ayaklarımda aşırı kaşıntı ve döküntü yazıyorum 36+6 😭
Kubra_miray_szr Gzdde bebekte gelmesi lazım senin 😁38 hafta üstünsün normal doğumlu sizin 37+5 haftalıgim .beş gün kalmış doğuma 😊😊
Ozlemdrn Feridece28 yarin aricam pazartesi ye randevu aldim biliyorum karaciğer enzim yükselmesi bakalim ne duck çok aşırı kotuyum
Ceren1calhan 36+4 olduk çoook heyecanlıyım , yaşancı sancıları. Geçen haftalarda oldu şimdi yok bakalım neler olcak haftaya 🫠🥹
Avcib Ezgicrt geçmiş olsun canm bnde çok şükür döküntü olmadı ama vajinada kaşıntı oldu ilaca başladım oyuzdn
Avcib M_A ben pek hissedemiyorum tik yok bnde binde bir lavabodan çıktıktan sonra hafif kasık ağrım olup geciyor
Gzdde Kubra_miray_szr normal bekliyorum ama en son acılma filan hiç birşey yoktu gelmeyecek sanırım kendi istegiyle ☺️
2koftemom Avcib sağa yatyorım oraya girip vuruyor nasıl gitsin bugun karnımın sertleştigini farkkettim dizlerim karnımadegınce sertlil hiseditpeum sanki basket topu gibi sertlik var haliyle buda hareketimi kısıtlıyor sende durumlar nasıl??
Avcib 2koftemom bende ara sıra kasık ağrısıyla oluyor hemen geçiyor ayaklarım şişmiş yürümek zor geliyor bide yediklerim bağırsaklarm falan büyün hastalıklar üst üste geliyor