Huzurumm_ eger alttan bakilmak istemiyorum derseniz imza istiyorlar sizden hasta tedavi istemedi sorunlulk bana ait vs. Diye. Ben sehir disinda gitmistm kendi doktorm ozel yasadgm yerde devlet hastanesi daha beni dinlemedn gecin yattn alttan bakcam edicem. Kadini diom ki ultasonla bak nst bagla öyle bak. İnatlasti benle nst girdm ultrason ile bakti ama her halukarda bana imza artırdı altan baktmak istemedi sorumluluk ona ait diye