Şimdi lavaboya gittim ve kan gördüm hiç ağrım yok ağır kaldırmadım 8+3 deyim 7 ay önce düşüğüm oldu hastahaneye gitsem şimdi alttan bakacaklar istemiyorum yarını beklesem geç olur mu çok korkuyorum yaa lütfen lütfen lütfen bişey olmasın hiç bişey yokken neden tamda kızımın ölüm yılı doldu bu gebeliğim bana umut oldu Buda gitmesin lütfen