Efegz canım ben adet dönemibe yakın olduğu için ovulasyon dönemini geçtiğini ve geç döllenme olduğunu biliyordum takip ediyordum çünkü, ilk Dr gittiğimde de hemen bunu söyledim o da adet günüm 26hazirandı mesela artık sorduğumda 3temmyz de karışıklık yaşamayalım ona göre devam edelim dedi çok şükür yarın 10.haftaya başlıyoruz herşey normal gidyor. Ben ele natal 2 kullanıyorum doktorum da kuzenim de onu önerdi.sende bi bak isterseniçinde herşey var ayrı ayrı hiç bir şey kullanman gerekmiyor