Efegz Şuan 7 haftalık hamileyim. Doktor bebeği gördü öok derinden kalp atışınıda duyduk çok şükür. Fakat haftasına göre çok ufak bebek dedi. Bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren var mı?
Salata Efegz aslında bebegi görüp kalp atışını duyduktan sonra sana kalıyor beslenmene vitamine göre yetişiyormus
Gizemgksnmz Efegz geç döllenmedir canım bende 7+2 de gitmiştim kalp atışını duymuştuk ama 6+4 çıktı ultrasonda doktorum geç döllenme demişti
Beybix Efegz canım ben adet dönemibe yakın olduğu için ovulasyon dönemini geçtiğini ve geç döllenme olduğunu biliyordum takip ediyordum çünkü, ilk Dr gittiğimde de hemen bunu söyledim o da adet günüm 26hazirandı mesela artık sorduğumda 3temmyz de karışıklık yaşamayalım ona göre devam edelim dedi çok şükür yarın 10.haftaya başlıyoruz herşey normal gidyor. Ben ele natal 2 kullanıyorum doktorum da kuzenim de onu önerdi.sende bi bak isterseniçinde herşey var ayrı ayrı hiç bir şey kullanman gerekmiyor
turnaolmez Efegz eee ben 8 buçuk haftalıkken gittim 2.5mm gayet güzel herşey dedi özele gidiyorum nasıl 2.mm de küçük dedi acaba sen başka doktorada git bence :)
Efegz Salata siz vitamin ne kullanıyorsunuz bana folic asit verdi ama daha iyisi varsa onuda alıp kullanabilirim
Salata Efegz ne kadar doğru olur bilmiyorum ama doktorum o zamanlar oxfoll folik asit vermişti pahallı biraz en iyisi demişti
Nurcan3131 Bizdede 1.5 hafta geriden geliyodu en basindan beri , sonra 24 haftaya kadar böyle geriden geldik. Toparlandi cok sukur beslenmene dikkat et yuruyus yap yapabiliyosan , 30 haftaligiz suan ve 2 hafta ileriden gidiyoruz ogluşla maşallah 💙
Efegz Nurcan3131 ohh çok sevindimm. Zaten çalışıyorum gün içinde hep hareketliyim. Peki sizin 7.haftads bebek görülmüş müydü kesede
Efegz Gizemgksnmz maşallah.. Banada öyle dedi iki ihtimal var biri geç döllenme diğeri bebeğin çok ufak olmasından kaynaklı gelişim geriliği. Ama kalp atışını duyunca sustu doktor tabi🙂
Nurcan3131 Efegz 4+4de kese gorundu ama doktorum 8.haftaya kadar bakmadı 8+3de seyirme seklinde ultrasondan gosterdi kalp atisini dinletmedi zarar vermeyelim cok kucuk diye 10.haftada gümbür gümbür duyduk ama
Gizemgksnmz Efegz ben şuan 5+4 günlük tekrar hamileyim ultrasonda 3 gün geriden geliyor dedi doktor ama bu cihazdan cihaza da farklılık gösterebilir korkma dedi daha kalp atışını dinleyemedik ama keseyi gördük çok şükür. 8. Haftada gel dedi bana
Efegz Nurcan3131 maşallah Allah herkese yaşatsın o duyguyu🙏🏻🧿 Beni her hafta çağırıyor ama bende büyüyeceğine inanıyorum yani
Nurcan3131 Efegz sen icini ferah tut rabbim her seyin en iyisini bilir rabbim isteyen gercekten yurekten dileyen herkese nasip etsin insallah❤