Ahuum Merhaba, Platformumuzda kişiler fikir almak, fikir vermek, düşüncelerini, hislerini, dertlerini, sıkıntılarını paylaşmak için de post açabilir. ‘ Annelerin Gün Odası ‘ etiketi bu sebeple var. Forum yönetimi olarak bunda bir sakınca görmüyoruz. Gereksiz olarak nitelendirilmesini de doğru bulmuyoruz. İlginizi çekmeyen postlarda gizleme özelliğini kullanmanızı tavsiye edeceğiz. 🌺