Aag06 suscarparimm valla ne biliyim kuvezdeymis erken dogum yuzunden allahim sen yasatma bana yarabbim boyle bisey olsa ne happy momu ne kaynanasi ne postu yani telefpnu elime alacagimi sanmiyorum ay allahim sen koru
suscarparimm Aag06 Ya 11 gün önce açılmış hesap bana çok şey gelmiyor birde bebeği 2 gün önce küvöze alınan bir annenin burada takılabileceğini düşünmüyorum
prematureannesi_ suscarparimm kudurdun biliyorum bugün seni cevapsız bıraktım sende koştun geldin görünce beni altına yorum yapayım öperim dedin ama sökmez canım devam et sen meydan senin yenile yenile dur sayfayıı 🤪
suscarparimm prematureannesi_ Tırnaklarım bitti biliyor musun nerden anladın şuan onuda düşünüp kudurcam dur 😂 kendini önemseme aşkoş takacağım biri değilsin sen benim
Deletedmom_35 Ahuum engelleme özelliği var bilmiyor musun ? İstemediğin hiçbir postu göremezsin demek sende kaşınıyorsun ki görüyorsun. Bende asıl şunu merak ediyorum siz ne zaman tüketeneceksiniz
Ahuum Deletedmom_35 hayır bilmiyorum! Uslubunuz çok kaba ve kaşınıyorsunuz demek çok ayıp! Bu benim fikrim benim düşüncem , lütfen saygınızı bozmadan yorumlar yapın. Burada sizin sokak arkadaşınız yok.
Deletedmom_35 Ahuum bizene sizin dertlerinizdrn gibi cümlelerde bana göre çok ayıp ? Toplum olarak artık insanlara karışmaktan vaz mi geçsek ? Kim ne isterse onun derdini paylaşır görmek istemiyorsan engelle
Aag06 Gny18 ayy onlarin tuyunu yerim ben yaaaa sipalar oyle guzelki dogunca ne tuyu ne lekesi yaa aman 😂😂😂😂 e seftaliye dokundun sonra orana burana dokunma iz olur bebede 😂