Sedaince İlk gebeliğim olarak 16+4 de kelebek pıtırtısı olarak hissetmiştim ki bebeğim olduğunu bilmiyordum.Ancak ağırlığı 18-19 haftalıkla eş değerdi.
13 haftada ortalama 20-25 gr ve 8-9cm boy oluyor.
O haftalarda benimde kasıklarımda çok acayip hareketler oluyordu,hepsi bağırsaktı.
Tabiki 9-10 haftalıkken ultrasonda bebeğimin hareket ettiğini görmüştüm ama hissetmem imkansızdı.
Velhasıl kelam, şuan 34+5 oldum ve o kadar çok hareket ediyorlar ki bu haftalar da, 15-20dk lık kesitlerle 2 saat kadar uyumuşum.Sabah 4ten beri hiç uyuyamadım zaten ağrılardan da 😄
İlk zamanların tadını çıkarın 🤣😂