Gfs Deletedmom987 kullanımında Bi zorluk yaşadınız mı dikiş faln olunca zor olur diyorlar kullanımı nasıldı rahat mı
Gfs Deletedmom_7 80 L iyi oldu demiş herkes ama blki daha fazla kilo alırsanız rahat olur. Sende benim gibi aynada kendini XL görenlerdrnsin demekki 🤣
Deletedmom_7 Gfs ya ben xl giyiyom ya öyle düşündüm 😂 doğuma şurda 1.5 hafta var bu saatten sonra kaç kilo alacam ki 😬
Ebuli3454 Gfs depent filan hikaye bim 5 yada 6 numara bebek bezini aldım kenar bariyerlerini söktüm çamaşırıma yerleştirdim mis gibi ne bir sızıntı ne birşey hemde bebek bezi kremli hiç pişik bile yapmadı 😀😀
Gfs Ebuli3454 🤣hasta bezi falan bana çok kalın geliyo onlara nazaran depent daha mantıklı geliyo. Ama senin fikirde fena değilmiiş 😀
benito Gfs 30+3 haftalığım 70 kiloyu gördüm şu an. Doğuma kadar 4-5 kilo daha alırım diye düşünüyorum. trendyol yorumlarına güvenerek bi beden büyük alıp xl sipariş verdim. Bence bol olması dar olmasından daha iyidir