Ziynet4459 Hamaratpanda benimki mecburiyetten oldu biraz pandemi döneminde yatılı çalıştırıyorlardı ve çok düşük bir maaşla bende kabul etmedim sonuçta can güvenliğimiz yok hamileyim şimdi de homeoffice çalışıyorum
hilalhanim somurtkankedi Üsküdar üniversitesi 2.sınıf dondurdum bebeğim olduğu için tekrar devam edicem şöyle ben sevdiğim için zor değil ama bırakan çok kişi oldu