Bora5832 evet hele eğitim bilimleri sınavında sırtımdan ter akıyodu yani yapış yapış optiğe zor işaretledim 63 netim vardı ne güzel. Hepsi iptal oldu. Bakalım girebilcek miyim. İsyan etmek de istemiyorum her işte bi hayır vardır dicem ama yazık günah aylarımızı verdik😞