Paradise1_ Hamaratpanda Şuan otopsi yapmıyorum adli rapor düzenliyorum fakat hiç düşünmedim çok isteyerek geldim çok da severek yapıyordum otopsiyi
Hamaratpanda Benherseydenoncebiranneyim şu sıralar istifa edip işi gücü bırakıp influencer olma fikri çıkmıyor aklımdan 😅 var mı önerin 😂
Benherseydenoncebiranneyim Hamaratpanda o benim de hep aklımda 😂 ama o işler öyle kolay değil maalesef
Ziynet4459 Hamaratpanda bende engelli bakım elemanıyım aynı zamanda ekonomi mezunuyum😁😁 3 yıl rehabilitasyonda çalıştım şimdi bi banka çağrı merkezinde kredi satıyorum😂
Hamaratpanda Ziynet4459 yaşlı,engelli, rehabilitasyon merkezileri çok yorucu gerçekten yaa. Meslek değiştirmekle iyi etmişsin bence
Hamaratpanda Minigim38 yine bi 85 falan gerekiyordur bence ama tam hakim değilim bu konuya. Ben de pandamide başlamıştım yarım bıraktım sosyal hizmetlere. Ama gerçekten yorucu bir işleri yok.
Ziynet4459 Hamaratpanda benimki mecburiyetten oldu biraz pandemi döneminde yatılı çalıştırıyorlardı ve çok düşük bir maaşla bende kabul etmedim sonuçta can güvenliğimiz yok hamileyim şimdi de homeoffice çalışıyorum
Minigim38 Hamaratpanda kpss den en fazla 70 aldim fazlasi olmuyor nedense😅😅 1 2 sene sonra tekrar çalışayım derslerime
mylittlebabym Uluslararası ilişkiler ve Havacılık Yönetimi mezunuyum. Okuduğum iki dalda da çalışma hayatım oldu fakat evlendikten sonra eşimle birlikte tarımla ve ticaretle uğraşmaya başladık. Modern tarım yapıyoruz.
somurtkankedi hilalhanim benimde hayalimde otopsi vardı üniversitede ne okudunuz nasıl bölüm zor mu acaba bilgi verir misiniz ☺️
hilalhanim somurtkankedi Üsküdar üniversitesi 2.sınıf dondurdum bebeğim olduğu için tekrar devam edicem şöyle ben sevdiğim için zor değil ama bırakan çok kişi oldu
dyt-tugce Hamaratpanda 50 ile hamile kaldım, bugün 4,5 aylık olduk hâlâ 50yim😂 ama bundan sonra alırım artık