Bereninannesi ay onları hiç düşünme gerçekten düşündükçe kendini negatif etkiliyosun ve korktuğunu başına getiriyosun. Ben sezaryenle acil doğum yaptım kızım 37 haftada 34 le uyumlu doğdu hiç sütü aklıma bile getirmemiştim sadece kızımı düşündüm ve hemen sütüm geldi emzirdim. Biseyi ne kadar kafaya takarsan yaşıyosun emin ol.