Alerji durumunuz eğer astıma döndüyse ki tedavi altına alınmayan alerji muhakkak ileride astıma çeviriyor emin olun bu daha tehlikeli . Çünkü oksijeniniz düşüyor sizin haliyle Allah korusun bebeğinde bir kış boyu bazen her gün bazen gün aşırı alerset aldım . Böyle durumlarda kâr zarar oranına göre izin veriyor doktorlar . Ben normalde astım ilacı kullanıyordum desmont , levmont gibi onu yasakladı ama alerseti ihmal etme demişti .
Ha derseniz ben idare ediyorum alerji durumumla en güzeli almamak tabiki .