Avcib drmeri ya çok çok geçmiş olsun canm benim 13 u geçmiyor ama o bile yüksekmiş 14 olursa hemn gel dedi kan idrar tahlil yaptı olsa onda çıkardı dglmi
Bhry Avcib Allah razı olsun. Evet erken doğum yaptım ciğerlerde tam gelişmemişti kalbi durdu 1.5 saat direnmiş yavrum ama günü o kadarmış😢
Avcib Zehraumut bana dediler hiç yatış yaptılar mı dedim sürekli size geliyorum hamileliğin başından beri yatmadım 1 hafta sinra gel dedi takip yapacgm
Zehraumut Oznr001 kimyasal gebelik geçiriyorum sanki dünden beri hastanelerdeyim ilgi sıfır kanamam var kahverengi böyle