muhakakk takip edin. 1 aydir preeklamsi ile savasiyorum. gebelik zehirlenmesj..
tuzu azaltmaya hatta hiç kullanmamaya çalışın. ben de 14le farkedildi sonra idrarimda protein çıktı ve artık 16 17leri görüyordum. her an alacaklardı bebeği hemen yatisim yapildi ciger gelistirici magnezyum falan aldik. derken doktor alfamet başladı. günde 4 doz içiyorum şimdi şükür 13e falan düşürdük. 31.haftada çıktı ben de. şuan 35 bitiyor son 1 aydır çektiğimi anlatamam kaç kez yattım çıktım. kolaya kaçan biri olsa devlet olsa hemen alırdı bebeği ama doktorum günlük takip etti şükür bebeği baya topladık. saglikli bebegi alip kuveze sokmak istemiyorum dedi cok çabaladı cok takip etti. inşallah şuan hala daha iki güne gidiyorum takipteyim her an ters bisey görünce alabilir. yoksa normali bekliyoruz. tansiyon her şeyi etkiliyor. tansiyon yükselince bebeğe giden damarlar besin aldığı damarlar büzülürmüş ve görevini yapamazmış. benim bebeğim 10 gün kilo almadı suyu azaldı. hep tansiyon yaptı. şimdi düzene giriyoruz ama hala hep korkuyla. 1 aydır sıfır tuz besleniyorum zerre boğazımdan geçmedi çok zorlanıyorum. ama inşallah az kaldı. sabredelim sonuca hayırla ulaşalım. Allah kimseye yaşatmasın korktuğu yere ugratmasin.