tugbacns bu gebeliğin ilk zamanları değil sürekli öyle olacak yani aslında annelikten kaynaklı gelen bi duygu ben doğum yaptım bebeklerim sekiz aylık oldu ama ilk hamileliğimi öğrendiğimden beri o endişe var içimde anne olunca da geçmiyor hep kalbin küt küt annelik işte