tugbacns 11 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Haftaya doktora gidicem sürekli ya bir şey olduysa ya kalpleri atmıyorsa diye endişelenip duruyorum bir an önce doktora gitmek istiyorum beklemek de zor. Stres yapmak da iyi değil biliyorum ama şeytan vesvese veriyor herhalde 🙄 siz de gebeliğin ilk zamanları böyle endişeler yaşadınız mı?
Sehrbnon122 tugbacns ayy kız yeminle aynı benim endişelerim yaa o haftalarda bende her daim öyle leydim vallahi acaba bisey oldu mu neden karnım cıkmadı vs diye hep endişeleniyordum hastaneye haftada 1 gidiyordum ama haraketlerini hissetmeye başlayınca artık biraz da olsa rahat ediyorsun stres yapma asla zaman hemen geçiyor
Mervetnl tugbacns aynı haftalardayıx bende de durum aynı. Daha bugün doktora gittik ve dinden beri ne uyuyabildim ne yemek yiyebildim stresten ama çok şükür sağlıklı bebeğim ❤️
Bebekdelisi tugbacns ¾ bebegıme hamıleyım hala aynıyım 17+3 cunku her gebelık farklı oluyor her gebeıktekı agrı yerı bıle baska cok normal allahım saglıkla zamanında nasip etsin cümlemize 🤲🏻
berceste5155 tugbacns hareket etmeye başlayana kadar her hamilede bu endişeler oluyor galiba bende sürekli doktora gitmek istiyordum bebeğim iyi mi değil mi diye emin olmak için
yamacalimoms İkizde olsa ucuzde olsa tek çocukta olsa ilk gebelik insan çok korkuyor en ufak agri da doktorun yolunu tutuyordum, normal merak etmeyin annelik böyle bişey dogurunca da bitmiyor bir ömür boyu devam ediyor
Babytwo2 İkinci çocuğum olmasına rağmen sizin gibiyim bende maalesef . Bnm bebek yaşıyor öu diye korkularım yanısıra sürekli sağlığı ile ilgili yaptığım şeyler doğru mu yanlış mı diye kaygım çok fazla oluyor .. ablalarımı gerçekten bıktırmış durumdayım . Mesela şuan doktorumun verdiği üç desteğin de içinde d vitamini olmasına takıldım bebeği zehirler diye 😕konu bile açtım bunun için . Çekilmez bir insan oluyorum gerçekten
Sehrbnon122 tugbacns cinsiyetleri haftaya ögrenebilirsin aslında kız benim ikizlerin 1 tanesini 11+5 de doktorum söyledi diğerini 14 haftada söyledi ve 27 haftalık olduk değişmedi cinsiyetleri
tugbacns Mervetnl maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕 ben de son 1 hafta gün sayıyorım doktora gitmem lazım artık diye 😄
tugbacns Sehrbnon122 ay evet ya bende tahminde bulunur mu acaba diyorum kendimce bakalım neler olcak sağlıklı olsunlar da gönlümden geçen bir kız bir erkek 😄
Yenianneeee Bende aynı öyleyim, 17 hafta oldu doktor en son 1 ay sonra gel dedi ben 2 haftada 1 gidiyorum. İşte annelik kaygısı
Sevvl Ay kızlar yemin ederim bende öyleyim her an her saniye bugün gittim doktor gayte sagliklilsr dedi ama içim içimi yiyor
Huriye1996 tugbacns doğuma 1 buçuk ay kaldı hala ultrasonda gozukcek mi acaba der gibi bakıyorum ekrana . Annelik eşittir endişe demekkmis
FidanJ İlk zamanlarda herkesde öyle. Kıpırdamalarını hiss edene kadar sürüyo malesef bu durum. Pozitif düşünmeye çalışın💃🏻