MerveBeyza Kızlar dün doktora gittim 33 haftalık hamileyim ve bebişim 2100 kilo çıktı normalde 1800-1900 olması lazım senin ki önden gidiyor bir hafta dedi sizin bebişleriniz kaç kiloydu bu haftada gerçekten tombik mi benim bebiş
KbraYgt Geçen hafta 31+ 5 ilken doktora gittim 2100 gram dedi fakat ultrasona göre 32 haftalık görünüyordu bebeğim 🙄normali aralık kaç olmalı ki??
Esra___ MerveBeyza yok Cnmm gayet normal benim 31+6da 1902 gram çıkmıştı doktorum 3-4 gün önden gidiyor gayet iyi dedi senin de haftasıyla uyumlu burada 33.haftada 2800 gram olanları okudum yani
MerveSara MerveBeyza 33+3 iken 2185 gr.dı oğlum ,bu gün gideceğim kontrole ,36+3 olduk .Bakalım ne kadar büyümüşüz .💙💙
Mervisss MerveBeyza bence saçmalık 32+1de gittim 2080 kilosu ve gayet iyi dedi.. ortalama 1 kilo 1200 daha almamiz lazım onuda kalan 6 7 haftada alırız inşallah.. 3 kilodan az olmasın inşallah 🙏🙏
Oznr MerveBeyza ya evet bende 32+5 im 1850 dedi gayet iyi normal dedi ama bakıyorum herkesin 2 veya üstü bu haftalarda bana az geldi bnm ki o yuzdn
MerveBeyza O zaman normal benimki de doktor bir hafta önden gidiyor falan dedi eşimde yeme fazla madem diyo dünden beri azalttım yemelerimi
MerveBeyza ardengunes sizin doktorunuz bişey dedi mi 3800 falan doğar dedi benimki normal olsun istiyorum
ardengunes MerveBeyza yok canım bişey demedi o konuyla ilgili 2 yada 3 hafta sonra tekrar gel dedi bakalım o zaman tam belli olur herhalde
MerveBeyza ardengunes banada 35. haftada gel dedi ayın 20 sinde gitcem bakalım ay o zamana üç kilo falan oluruz herhalde