Seni çok iyi anlıyorum. 27 haftaya girdim hala Prilam kullanıyorum. Prilam’ı günde 4 tane içebiliyorsun. Ama oda aşırı uyku yapıyor. Ama geçecek merak etme🌼 sürekli kusmaya devam edersen keton seviyelerin yükselebilir. Buda senin bağışıklığını ciddi oranda düşürür. Çok kötü olursan acile git serum taksınlar. O kusmalar yüzünden haftalarca hastanede yattım. Haşlanmış patates,zencefil,salatalık,soğuk su,soğuk soda bana iyi geliyordu azda olsa. Geçmiş olsun🦋