Blodreina_ amin balım inşAllahhh hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız 🤲🤲 evet sakın isyan etme tabiki güzel hamilelik geçirenlerde var ama her bünye bir olmuyor bizim bünyemizde böyleymiş napalım. İnan gezmeyide çok seven bir insanım o 4 ay evden dışarı çıkamadım yataktan kalkamadım çok şükür şimdi 22+2yim çıkıyorum ama bazen yine tutuyor şiddeti o zamn yine cesaret edemiyorum ama hep avutuyorum kendimi geçicek geçicek diye. Bütün meyve suları dene mutlaka biri sana iyi gelir kusarsın evet ama sürekli çıkartmazsın en azından suyu karşılar birde doktora git mutlaka ben gittiğimde idrarım kahveye dönmüştü ve vücudum çok susuz kalmıştı mutlaka git söyle dayanamıyorum diye