Baby_cicek ben fitil olarak kullanılıyorum doktorum öyle önerdi yan etkileri daha az olur dedi henüz 3 gün oldu. Gerçi lekelenmem devam etmiyordu ama bana doktorum ne derse ben onu yapıyorum. Günde 3 kere 200 mg fitil kullanıyorum birde iğne verdi iki tane birini oldum birini yarın olacağım. Fitil kullanınca ne gibi bir sorun olabilir ki zaten