Baby_cicek ben 6. Haftadan 16. Haftaya kadar progestan kullandım ihmal Etmeyin fitil olarak alin 6. Hafta kanamam başladı şükür bebegim iyiydi hastanede yatma süreçlerim oldu devam etti leke geliyordu sonra kan bosaliyodu soluğu hastanede alıyorduk yatış igne serum vs lekelenme ler de 17. Haftadan sonra kesildi sizde ilerlemeden durum kullanın