33+6 da 2500 küsürdü. Kafası büyük dedi bana bi doktor sonra da olsun benim bebişin de kafası 3 hafta önden gidiyordu dedi sonra 🙄. 34+6 yım şimdi haftaya doktorum izinli , devlete takipliyim. Sonraki hafta Cuma’ya randevu aldım , daha doğrusu bulabildim. 36+6 olmuş olucam geç bi muayene mi olur bilemedim.