Pcoslubiranne Gamzeeeelim 34+6 da gittim 3.5.u gecmisti.Su an 35+3 um yarin tekrar bakacak.erken alacak durdukca kilo aliyor sıkıntı olabilir dedi.
izobellaaa-_- 35+3 haftalığım, en son 35+0 de 2650 kiloydu , 36 haftada gideceğim kontrole bakim kaç kilo oluyormuş üstte kalsın 😀
Gamzeeeelim fatmaa37demi5 özele gittiğimde kilosu normal devlete gittiğimde kilosu az cikiyor neden öyle acaba
oykubrakpnar 36+3 3.550 gram biz biraz önden gidiyoruz. Bu iyi mi kötü mü bilemiyorum. Kasık ağrılarım kaburga agrılarım çok fazla. Bu yüzden kac defa acile gittim.
Gamzeeeelim oykubrakpnar masllah cnm normal doğum zor olur gibi bndede var o ağrılar acil bişey yapmıyor
Gulsumdamla oykubrakpnar bende 32 de gittim geriden geliyordu 1650 gramdi ama bende geç döllenme olmuş o yüzden 2 hafta oynuyor inşallah 36.hafta gidecem benim de böyle olsun çabalıyorum da. Maşallah senin bebişe
oykubrakpnar Gamzeeeelim bu ikinci gebeliğim zaten sezeryan olcak ilkinden ötürü. Acaba ne zaman doğar henüz gün belirlemedik
oykubrakpnar Gulsumdamla benim ilk kızım 2890 gram dogdu. Bu gebeliğime göre zayıf gibi. Ama şuan gelin görün ki tosun gibi. Emzirme sürecimdede çok hızlı toparlanmıştı. Bebeğin aslında zayıf dogması kötü bişey degil sağlıklı olsun sonrasında güzel toparlayabilsin sütünüz yarasın inşallah🙏