bayanelaa 36+4 olduk, 3002 gr di 36+0 da.
önümüzde ki hafta cati muayenemiz var. Suyum azaldığı için her hafta kontroldeyiz. Salı günü nst de yalancı sancılarım vardı. Ara ara bu sancıları hissediyorum regl ağrısı gibi ve şuan çok hoşuma gidiyor inşallah doğum sancıları da güldürür yüzümü 😂 bebiş iki gündür toplanıp duruyor ara ara hareket ediyor biraz azaldı sanki ama büyüyor ona yoruyorum şuan.