bayanelaa ahaha aynı vallahi hiç uyumuyorlar galiba hep bir kıpır kıpır benimde kasılmam başladı karnım çok gergin çok sert çatlak yoktu 3 günde öyle çatladı ki inanamadım kıpkırmızı oldu alt tarafı karnımın çok kasilmadan olabilir mi acaba bilmiyorum çok gergin duruyor çünkü ay ben bir doğuraydım perileri geliyor sürekli doğurda gör gününü diyorlar hep sinir oluyorum hayır yani benim ne çektiğimi bilmiyorlar en başından beri sürekli ağrı çektim böbreklerim de kistler var böbrek ağrısı bel fıtığı var bel ağrısı yetmez gibi diş ağrısı şimdide yalancı sancılar 9 ay boyunca ağrı çekicem herhalde tabi doğurmak isterim hemen 😂