Ruya27 hiç gitmemen gereken adama gitmişsin kötü olmuş devlete gitmek zorunda kalırsan üniversiteye git canım numunenin kapısından geçme. Cimerden şikayet etsen de başhekim cevap veriyo doktorlarını savunuyor. 2019 da sezaryen oldum orda Doğumda bazı sıkıntılar oldu epikriz raporunda gizlenmiş herşey şikayet ettim Doğumu yaptıran doktor özel hastaneye geçti biz burdaki doktorlarla değerlendirme yaptık ( sanki açıp içimi bakıyor ahmaklar) böyle durum olmamıştır hala sorun varsa doktorla yüzyüze görüşün yazmıştı