Ilk defa post açıyorum bugün devlet hastanesine muayeneye gideyim dedim. 3. Hamileligim. Ilk ikisinin kalbi durmuştu.. 20 haftalık hamileyim. Iki gundur hareketlerini hissetmiyorum dedim. Bu haftalarda hareket etmez zaten ultrasondan bakamam dedi göz kırptı gönderdi beni. Alo 184 e şikayet ettim. Geri dönüş yaptilar. Biz doktorlarimiza hastalara nasil davranması gerektiğini konusunda egitimler verdigimiz icin sizin bu sikayetinizi degerlendirmeye almicaz dediler…. Yani sirf egitim verdikleri icin doktorun bu dalga gecer gibi umursamaz tavrini dikkate almiyorlar, cok ilginc. Bir ögretmen olarak diyorum ki demekki bu doktor egitimini tamamlayamamis! Ne yapmak gerekir şaşırdım kaldım. Bashekimlige gittim, cimere yazdim… özelden doktor takipliyim zaten de bu aralar durumum sıkışık diye devlete gideyim dedim sonuçta devletimizin hastanesi…. Ama öyle bir muamele gördüm ki gerçekten sürekli devlet hastanesine gitmek zorunda kalıp aylarca çocuğunun kalbinin sesini duymayı geçtim ultrason görüntüsünü göremeyen annelerimize üzüldüm. Hak mı reva mı ya? Ögleden sonra gidicem özel hastaneye parayı veren düdüğü çalmış olacak yazık