Nur8sonmezz ben kek yaparken evde hangisi varsa onu kullanıyorum güzel oluyor
-MinikveAnnesi- kek için öyle evet ama krem şantiye emin olamadık yoğurtla yada suyla 😄😄
Aaaysee çöp etmicem eşime gelirken aldıracam süt 😄😄
Nur8sonmezz helal sana yusufi 😂
benimmdunyamm ahaha konfor önemli tabi 😄😄
Nur8sonmezz güzel olacağını sanmıyorum 😂😂