Btl7 benim ilk doğumum da erken doğumdu o yüzden ölçüm yapılacağı takip edileceği hamileliğimin en başından belliydi
14.haftamda kanamam olunca doktor ölçüm yaptı ve fark edildi ama doktorum sürece bakıcaz 24.haftadan önce 25mm altına düşmezse gerek yok dedi, düşünce de geç kaldık dedi böyle bir rahatlık karşısında hemen doktor değiştirdim o böyle bir durumda hemen 14.haftada önleyici serklaj yapılmalıydı ama artık ilaçla,iğneyle devam edicez geç kalınmış dedi 😬