Sedaduru bence geç kalmadan bir Perinatoloji uzmanından da görüş alın. Geç kalmaktan kastım hafta ilerledikçe serklaj yapmak bebeğin kesesine zarar verme ihtimali arttığı için dikiş yapmak yerine sadece ilaç ve iğneyle devam ediliyor.
Farklı bir göz her zaman iyidir.
Benim gerek duyulmadı sonra gerek duyulduğu zamanda da geç kaldığım söylendi ki gerek olmadığını söyleyen doktorum.. Çok şükür 32.haftamdayım ama nasıl geldim bir ben bir Allah bilir dikiş olsaydı eminim psikolojik açıdan da hareket açısından da çok daha rahat ederdim böyle diken üstünde ve hep yatarak geçiyor maalesef günlerim
O yüzden farklı bir gözden görüş alın yine ihtiyaç duyulmayabilir ama içiniz hep rahat etmiş olur🙏🏻