Kızlar bugün kadın doğum uzmanına göründüm vajinal ultrasonla bakıp 4,5-5 cm büyüklüğünde çikolata kistim olduğunu ve kistten ötürü yumurtalıklarımın yapışık olduğunu söyledi. Bebeği biraz zor gördü tekrar beta hcg testi istedi sonuç hala yükselmezse ilaç ile düşük düşünebiliriz dedi. Düşükten sonrası için de mutlaka rahim filmine girmemi söyledi. Beta hcg sonucum bu kez yüksek çıktı geçenkilere göre. İkiye katlamasa da aşağ yukarı %75 bi artış var. Benim için dua edin lütfen 🙏🏻