MayisR doktor mecburen her türlü ihtimali söyledi normal olabilir dedi ilk testim sağlık ocağında oldu ikincisi özelde farklılık olabilir dedi dış gebelik veya olumsuz da olabilir dedi çünkü oluşum sürecinde olduğu için doktorlar tam anlayamıyor bana ağrın olursa gel dedi sadece ama bakalım tekrar dedi benim regl gecikmem yeni oldu daha o yüzden yükselme dönemi gitmiş de olabilirim ama hiçbir doktor keseyi bebeği ve kalp atışını duymadan net konuşmaz korkma