Kahvesever Aycdlpyrz Suni sancı yerine sezeryan tercih ettim ben. Gözüm yemedi suni sancıyı. Kendi sancım olsaydı ok …
Yksldmr Aycdlpyrz benim bebek kanalda çatı muanesinde bile ebe bebek yerleşmiş dedi ama hiç sancım yok açılmada 2 cm
dddy Aycdlpyrz ilk hamileliğimde 40 hafta kontrolümde hiç açılma yoktu 41 de yatış yapıldı aynı gün doğum yaptım 🤗
Aylizin-annesi Aycdlpyrz kanalda olması ne demek bilmiyorum da doğum pozisyonunu almış demişti doktor 36.haftadan beri 🙈
Aycdlpyrz Aylizin-annesi kanalda olsa açılmam olacak aöa kanalda olmadığı İçin açılmam yok baskı yok yani Rahime