Merhaba Anneler. 39 haftalık olduk ne açılma var sancım da az çıkıyor. Oğluşun kafası 3-4 haftdır asagıda ama kanalda değil. Bu yüzden de açılmam yok. Göbeğim düşmedi. Haftaya persembe günü 40. Hafta doluyor. Suni sancı deneyeceğiz büyük ihtimal yeterli açılma olmazsa sezeryan. Benim gibi basından geçen deneyimli anneler tecrübeleriniz neler oldu? Suniyle açılıp normal doğum olabilir mi ?