Busra40 merhaba canım :) bende 5. Gün embriyosu transferi oldum. Sadece transferden sonraki gün aşırı bel ağrısı yaşadım. Sonrasında hiç bir şekilde bir belirti yaşamadım 12. Gün kan testinde öğrendim bin şükür 🙏 yerleşme kanaması o günlerde yaşamadım ama transferin 21.gününde kahverengi lekelenmem oldu 3 4 gün sürdü az az. Bence şimdi yapsan da idrar testinde flan çıkmaz. İnşallah Allah ım kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin 🧿 bolca protein almayı unutma