Hanımlar 5. Gün embriyo transferi oldum. Bugün transferle birlikte 7. Günüm. Ara ara olan kaşık ağrısı dışında pek bir şey hissetmiyorum. Bu günlerde gebeliğini öğrenen var mı? Birde illaki YERLEŞME kanaması yaşamak mı gerekir? Sizin deneyimleriniz nelerdir 🥰