ikkrk91 Ormanmeyvelii sancınız yok 1 kere 40 lari görmüşsünüz oda normal. Ama suan duzenli sanciniz yok
BusraAltiok ikkrk91 benimkine de bakabilirmisiniz doktor yok bebek hareketli ondan böyle olmuş dedi bebek de bu aralar çok hareketli
Ormanmeyvelii BusraAltiok aşkım öğleden sonra göstereceğim sana yazarım mutlaka bak benim bebişte hareketli üstteki ilk çizgiler.
mommysbrids BusraAltiok sizin de düzenli biraz sanciniz var Direkt dogum sancisi degil ama biraz sanci gozukuyoe duzenli evet
BusraAltiok Ormanmeyvelii valla ben çözemedim nst işini 😀 çözsem de mecburen sancı su nişan bekleyeceğiz şimdilik bir şey yok bakalim hangi doktora gideceksiniz
ikkrk91 Ormanmeyvelii kac haftaliksiniz. Yalanci sancilariniz baslamistir. Dinlenince geçiyorsa korkulcak bir durum olmuyor. Ya da bebeğin suyu sınırdaysa oda kasilma ve sanci yapabiliyormus maalesef