Leyla26-06 Bizede dokrorumuz kesin olmamakla beraber Şubat 12 dedi sagsalim hayırlısıyla alalim hepimiz kucağımıza insAllah 16+6 yız bizde
ikikedi-birbebek Elifedikli Bizimkide Şubat sonu Mart başı gibi gözüküyor aşırı sevindim hem sıcakları gobegimizle gecirmicez hemde sıcağın ortasına gelmicek burda kışlar aşırı soğukta olmaz o yüzden güzel oldu 😂