Elifedikli En sevdiğim kış mevsimi bebeğimin doğumu iyiki kışa geldi ,benimle aynı düşüncede olan 😇😍🥰
Z_B_A2019 Elifedikli Benimde Ocak sonu Şubat başı gözüküyor bende aynı fikirdeyim yaza kadar kendini toplamış olucak 😊
Zeyneppmuratt Elifedikli benimde şubat sonu mart basi olacak Allah nasip ederse bence de kış bebegi daha iyi olacak gibi hissediyorum 🙂🙂
Yeni_anne8001 Z_B_A2019 benimde aynı ocak sonu şubat başı🥰İnşallah yaza kendini toparlıcak diye düşünenlerdenim🤗